datorn flög i golvet med en väldig fart

Jag är nog bland den klumpigaste människan i världen.
Aneldningen till att bloggen har varit nere ett tag (snart 48h endast men iaf) är att jag råkade dra ner min kära lap top i golvet när det var kolsvart i rummet. BRA DÄR! med andra ord.
Så i helgen bär det hem till min kära far som får fixa detta världsproblem. För det är det!

Just nu är min favorit Petri här o hälsar på, därav anledningen till att jag ens kan skriva detta inlägg..
Hon är så sjukt bra! Vi ska ta sällskap upp till Värmland på fredag, så för en gångs skull ska det inte bli tråkigt att åka tåg så länge.



Saknar min Marie som är uppe i norrland o krånglar. NÄR KOMMER DU HEM, KVINNA ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0