Widdelohooo

Tog mig en tupplur förut, väcktes av den förbannade telefonen (som alltid ringer då jag inte har med den eller sover). Det var min underbara chif som sa att jag får semester en vecka tidigare än väntat. Jag blev på toppenhumör och vaknade till liv efter en välhövd 20minutare under täcket.
Vecka 32 & 33 är nu efterlängtatde!!
Det är även bestämt att den första semesterdagen är det jag & Limpis som drar till något schysst ställe för att rocka en vecka.
 Den bruden är så underbart bäst.

Idag är det studentfirande i Karlstad, med andra ord, exakt 1 år sedan detta kort togs när vi skakade rumpan med studenterna (iaf en....Haha) på Arena.


Kan jag inte sluta älska detta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0