Vi <3

Idag har jag och Jasper haft en myyys dag!
Efter världens sovmorgon tog vi bussen till Egg & milk på Linné, käkade en redig frukost med latte och bagel fylld med lax. Mums!
Efter det tog vi båten över till Jaspers kommande lägenhet på andra sidan älven, (kommer inte ihåg vad stället heter) Sen traskade vi längst med vattnet o kollade på havet o väldigt nybyggda hus. Jag blev heeeelt galen i dom och vi bestämde oss för att bo där senare i livet. haha.
Vi tog oss en fika vid Eriksberg och efter det tog vi båten en hållplats till hans far så jag fick träffa honom :)

 

Nu väntar jag på mina partiglada vänner. Ska bli kul! Sen blir det utgång. Wiie.
K to the ram

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Så puttinuttigt!=)

2008-06-27 @ 21:51:54
Postat av: Malin

Men gullegull då :D

2008-06-28 @ 13:51:48
URL: http://malincicilia.blogg.se/
Postat av: Pull

Ojoj serious stuff;) Snuttsnutt:P



Saknar dig! Puss

2008-06-30 @ 08:51:28
URL: http://imjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0