tröttis

Mina axlar är sönderstekta.



Snart ska jag traska till farmin, förhoppningsvis har hans gäster kommit till huset o "öppnat åt mig". Så jag kan tag på nycklarna till bilen någongång. Ska ta mig en tripp till skärgården.
Ringde Schwenk förut o han ska komma förbi Mastis/ankaret sen:D wiiie, världens bästa man, ska bli så kuuul.



Måste bara skriva om en sak som stööööööör mig!!
Som de flesta vet gillar jag skakarumpan-musik samt negerdunk.
 Så lyssnade jag på en hyffsat bra låt med Linkin Park och Busta Ryhems (stavas!?) - Together we made it.
Skön låt! Jag laddade ner den och hör till min stora förtvivlan va de sjunger upprepande gånger i låten....: "Shit we did it niggaz" (well)  ...och helt plötsligt blev låten så jälva nerd, och jag kan inte lyssna på den längre.
Saken är iaf att man bör inte förstöra låtar igenom att sjunga/rappa meningar/ord som är "niggaz" wazzzzzuuuuuup" "mah fuckah" (kan fortsätta i all evighet)
Det blir så jäkla oseriöst. GET A LIFE LIXÅM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0