Tröttis

LEDIG idag!! och därmed fullspäckat schema - kuul!
På förmiddagen ska jag bruncha med Hamplord på avenyn, goodie! Efter det ska jag traska vidare till Liseberg för att möta upp Marie & Karin (wiie). Där ska vi åka allt som åkas kan, på kortast möjliga tid så man kan åka meeest:D

Efter detta blir det till att åka hem o byta kläder till något varmare för en fotbollstittande kväll på avenyn. (jag har blivit värsta Sverigesupporten och kommer infinna mig vid längst fram vid den GIGANTISKA tv-skärmen.)
Snälla gud; säg att det inte regnar.



Man kan ju tycka att jag varit sjukt dålig på uppdatering - vilket jag faktiskt har. men det finns en rättsåmysanledning till detta;D


Skickade denna fagra bild till Hampus...

Hamplord säger:
varför ser jag jämt ut som ett jäääävla fyllo på alla bilder?!?!??!??!?!
varför!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
Hamplord säger:
därför
Sanna säger:
hahahha
Hamplord säger:
här sitter du med massa innestående bilder o lägger inte upp dom..
Sanna säger:
hehe, ingen av oss va ju direkt snygga!!
Sanna säger:
men okej, blogg.se nuu

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du var jättefin på bilden!

2008-06-18 @ 10:02:15
URL: http://linneanorrman.blogg.se/
Postat av: pappa

Skulle behöva min supportertröja ikväll..... Men det går väl lika bra med en Mariestads!?

2008-06-18 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0