storhandling

Min tvättkorg (som inte är en tvättkorg längre, utan ett tvättberg) är ööööööverfull. Imorse hade jag inte en enda ren strumpa kvar, och troslådan hade bara de där trosorna som alltid ligger i botten och aldrig används.
Då insåg jag mitt behov av shopping. Så shopping it was!
5 par trosor, H&M & Gina
10par strumpor H&M
en tröja Bikbok
ett linne Gina

Och eftersom jag knappt bor ensam här längre så kände jag att Hemköp väntade på mig. (J har nämligen tagit med sig matlådor hit, eftersom jag inte har något käk hemma... lagomt pinsamt)
430 spänn (!!!!!!) brände jag på mat. (jag är helt ärlig när jag säger att jag aldrig handlat mat för så mycket pengar på samma gång)
Trots det täcktes inte ens en hylla i kylen..?
Ikväll blir det iaf tacos!! MUMS, har inte käkat det på flera flera månader.
Så ska jag träffa Johanna också. :)

P to the uss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är ju för festlig. Du har inte tänkt på att det var tvätta du behövde göra och inte shoppa? ;)

2008-06-22 @ 20:49:55
URL: http://malincicilia.blogg.se/
Postat av: Tina

Alltså herre min gud sanna. nu fåru skärpa dig:D

tvätta istället för o gå o handla nytt?

2008-06-23 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0