Sommar & sol

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar min balkong. Frulle, en bra bok, värme och sol är en toppen bra start på dagen! :)
Det finns dock två negativa saker med att äga en som min... 1. Det blir så fruktansvärt varmt på dagen att man knappt kan vistas på den. 2. Min nästa lägenhet MÅSTE ha en balkong.

Jaja, klockan är snart 11 och jag ska hoppa in i duschen för att hinna med att shoppa en kjol o ett par skor innan jobbet. Vill inte jobba:(
Pratade just med mamma, man skulle göra som henne haha, hon ska skita i ett viktigt möte idag med jobbet för hon vill vara ute i solen.
Nu blir det dusch!
Ha en bra onsdag allihopp, för den kommer inte igen.
Puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0