Palla hemfärd

Har haft det så sjukt skönt här i Kristinehamn, tåget går imorgonbitti kl 6.30. Vill inte åka hem... :(
Jag vill speciellt inte tillbaka till jobbet.. VILL HA SEMESTER!!!!! (eller betald ledighet kanshhee? ac; fixa:) !) 
Haha, varannan vecka har jag sånnahär depressioner o vill inget annat än att byta jobb, veckan därpå förstår jag inte ens hur jag kunde tänkt så. Konstig.
Men men..

Layas barnkalas, som hon hade idag, var väldigt roligt. De fäller så roliga kommentarer sånnadär småttingar, man skrattar ju mer än vad barna gör vissa stunder.. dock inte med dom, utan åt deras kommentarer.

Nu ska jag slå en pling till Schwenk. Tvinga honom med på en skärgårdssväng!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0