no fränds

Det är typ ingen som vill hänga med mig längre... WHYY!?

No friends - nothing to do..
Gick hem i min bitterhet från en fika med Erica, och kollade om jag fått några mail. (varje gång jag tittar finns det alltid proppat med viktiga olästa mail i inkorgen.....noot)
Det positiva idag var iaf ett mail som innehöll en lönespec från Mcd Bergvik Karlstad, som sa att jag inte fått ut all min semester-ersättning från förra året. :)
Så på fredag dumpar det ner 2papp på bankkontot, helt oväntat. Mera sånt tack!
Det var faktiskt rätt passande; så slipper jag ha ångest över att jag shoppade idag, trots min stränga månadsbudget som råder.

Nu ska jag läsa, (det är ju kul såhär på sin lediga dag...)
Hejj.

ps. Jag saknar dig Limpis


Kommentarer
Postat av: limpis

I miss you toooo!

kom hit snart igen!!

2008-06-11 @ 22:00:13
URL: http://maggann.blogg.se/
Postat av: limpis

haha oj nu kom min syrras bloggadress med...jaja lite gratisreklam till henne då :P

2008-06-11 @ 22:01:43
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0