Mitt monster

Tåget upp till skogen gick felfritt. Sov halva resan o läste den andra.
Under den 1½timma jag var i Karlstad för att invänta mitt tåg till Kristinehamn tog jag en fika med Linnea. Himlas trevligt!

Tyvärr blev det ingen utgång i Kd ikväll... anledning: glömt helt att systemet var stängt, min ekonomi är inte va den engång var, får inte nycklarna till bilen fören imorgon f.m, hade jag tagit bussen hade jag varit tvungen att åka kl 8 imorrnbitti eftersom det är kalas kl 10.
wellwell, tur var väl det.... (limp; jag hade blivit så fett jälva dissad.....igen, du förstår va jag menar. Få mig att lägga ner!!!)

Nu ska jag gå o lägga mig o läsa. Är helt slut... har ju inte ens ansträngt mig idag? 

MItt favoritmonster.


 

Trajja är the big love of my life. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0