Mäddä

Madeleine säger:

har du träffat en man!?

Sanna säger:

ja a:)

Madeleine säger:

FY FAN VA KUK

Madeleine säger:

OJ

Madeleine säger:

hahahha

Madeleine säger:

KUL menar ja

Sanna säger:

Haha! ja det är as kuk!

 ♥ Mäddä, Jossekosse, Marren & jag. 25 dec 2006



Imorgon är det sista jobbdagen innan jag tar "helgen" fredag&lördag. Ska bli niiice. Dock är morgondagen inte förbi ännu... jobbar 18-03. Men det kommer bli as bra. Eftermiddagen som varit har dock inte gått så jälva toppen. Men whf lix.

Imorgon ska jag käka frulle med Petra på Dahls. Älskar att ha tidiga frukostar med folk:)
P to the uss

Kommentarer
Postat av: karin

Hallå! Har du mobbat ut mig lr? :) Jagvill också va med på bild....:( hihi:P

2008-06-26 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0