Hihi'igt tjejig.

Just nu är jag sådär jobbigt nykär som man är när allting är supernytt.
Jag fnittrar, rodnar, ler osv så fort J's namn kommer på tal. Och jag hatar det verkligen, eftersom jag inte kan kontrollera mitt oootroligt flickiga beteénde.
Varje gång någon säger: amen guud va söt du är (i samband med att hans namn uppkommer) hatar jag mig själv lite mer eftersom det gör att jag fnittrar och rodnar ännu mer och därmed blir ännu mer jobbigt flickig.
Allt detta eftersom jag inte är sån egentligen. Jag är ju fan man.



Men jag håller på att bli världens lyckligaste, så jag antar att fnittret och rodnaden är värt det.



Idag blir det jobb. Glidarpasset 15-22 väntar. Härligt!
Innan dess ska jag sola och luncha med min älskade Marie.
:)
Ha en nice dag allihoppa!
P to the uss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0