Helgen som varit.

I fredags var det fest hemma hos mig. det skulle också ha blivit utgång men detta kom vi på way to sent, så vi åkte istället in till stan där många tog olika vägar. Själv styrde jag och mina höööga heels till Jasper & pg. "Hjälpte" Kubbe att städa matsalen. (jag ramlade mest runt på mina skor som jag aldrig kommer att lära mig gå i. Jag får förbli kort helt enkelt :( )

Dagen efter vaknade vi och det blev inte så mycket mer av den dagen faktiskt... väldigt tråkigt.
Linnea har varit här i stan för att tävla lör-sön, problemet för henne var dock sovplats, då klubben inte ville betala hotell. Så hon frågade mig så snällt om hon fick schlafa här. vilket hon också gjorde:) Det var treevligt!

Idag har jag jobbat, chillade i köket hela dagen. :)
Tjatade på stackars Erica att jag skulle gå hem kl 18 istället för 19, och så blev också fallet. Envis som jag är:) hoho.

Glidar'n själv, jag, är ledig imorgon. Wiie, då kommer det också upp kort från fredagskvällen. (Då tvillingarna Tomatsson är segast i Sweden på att lägga upp dom, som tur är tycker jag om er ändå:))
Nu blir det öl framför matchen med Johanna. Ska bli nice!
P to the uss


Kommentarer
Postat av: linnea

Åter igen, tack tack tack!

2008-06-30 @ 16:40:46
URL: http://linneanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0