Eko ooo oo o

Skulle ta mig något att käka för en stund sen, upptäckte då att det inte fanns så mycket att äta.... Om man inte vill käka saltgurka & keso, vill säga. Fan.

Det blir shopping på Konsum på fredag, då jag får min två-oväntade-tusen spänn.
Inte att förglömma är dock att på dörrhyllorna står det faktiskt; en flaska ketchup, en olivburk, en halväten chokladkaka, en flaska matolja samt en kartong köttbuljong.
Det kan ju också mat.... o så... well.
Som tur är har jag faktiskt pasta o lite sånt i skafferiet som jag kan tillaga lite käk av.

Jag förstår inte varför jag inte är ett levande benrangel?
Fast det har jag nog mitt jobb att tacka för :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0