åt helvete med regnet

Ska bli regn på onsdag. VARFÖR just denna onsdag av alla onsdagar? Jag ska ju vara ledig. Ska ju med Petri till havet o fiska krabbor!!!! :(
WHYYYY?!?
NOOOO!

Ja.. iaf, ni förstår nog min uppgivenhet.



Ibland blir jag väldigt förundrad över va en del människor vet om mig... Blir helt chocked rent utsagt då&då! Som idag; Jannika kom förbi jobbet o frågade: jaha! Är du hemma nu?
(tänkte fort i någon sekund: hur fan kan hon ens veta att jag varit från stan?)
Men någon sekund senare fick jag mig en uppenbarelse; "AHAA, facebook-statusen och bloggen.."
HALLÅ, privatliv vad är det?!



Appropå blogg så sa ac idag (fan va mycket jag skriver om ac jämt, men det är bara för du är min idol...:P) att hon ska skaffa en hemlig blogg.
(jag länkar er bloggadressen när denna "hemliga blogg" skapas. Hehe, hon är så rolig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0