ÄNTLIGEN HELG!!

Har inte haft en hel-ledig helg sens 4 veckor tillbaka. (blir så när man är sjuuk) Men det ska bli så himlahimlas sköönt.
Imorgon drar jag till skogen, ska bli så himla nice. (även om pappa inte är hemma:/ ) MEN, jag får ha hans bil hela långa helgen. WIIIE! I love that car :D
Det ska bli uppemot 30 grader o sol ute också, kan det bli bättre?!

(lovade ac att blogga om att jag fick en macka imorse. Done.)



Igår ringde Jasper efter stängningen o frågade om jag skulle komma till Diamond för att ta en öl med jobbfolket. en öl blev mer än en öl och vid klockan 3 började jag, jasper & erica GÅ hem till mig; eftersom det inte gick några spårvagnar?! -What lix?!
Iaf, jag frös som ett jälva as och blev såklart på dåligt humör...(jag har en tendens till att alltid bli på dåligt humör när inte saker går min väg... typ jämt med andra ord) TILLS vi hittade en Ica Kvantum kundvagn som vi körde racing med nästan hela vägen hem till Lunden. Haha, skiiit kul!

Barfota gick jag nästan hela vägen då jag skjöt (stavas?!) på vagnen med Jasper & Erica i. Fötterna var SVARTA efteråt kan jag lova.

Jaspers mun gick i ett kör hela tiden efter att vi kommit hem, så vid halv 5 lyckades jag äntligen somna för han tysnade in lite då. Haha. Då hade de båda gästerna 1½ timmar kvar innan deras buss gick in till jobbet. haha!
Erica visste inte när hon började så hon följde med o sov vidare 3h på en hylla i lagret. Sötnos.

Nej, sova nu. Är helt slut i kroppstackarn.
Kommer att bli bloggtorka denna helg; mamma har inget internet & pappas hus har andra gäster. Men jag lyckas nog hitta en dator ändå:)


ha en bra helg! För det ska jag haa!

Puss o kram alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0