trött/död

På morgonen har jag alltid fruktanvärt svårt att sova (känner mig stressad över att jag missar massa tid på dagen. Tackar min mor för denna gen). Även fast jag kollade på klockan 3.46 sista gången innan jag somnade, kan jag inte sova nu. Och när jag sov drömde jag självklart feta mardrömmar och vaknade med ångesten över huvudet de timmarna jag sov.
Så jag borde vara helt död, men det kommer väl senare...
Klockan 8.20 gick jag stressad upp ur sängen (hade ju trots allt missat 20min av tvättiden) o traskade till tvättstugan för att få mina 4 sista tvättomgångar gjorda, som snart är klara.

Behöver lite kaffe snart. Petris eller Johanna är nog på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0