städryck (som mamma alltid säger)

När man jobbar som jag gör, så släpper man hemmets sysslor rätt så lätt... vilket i lägden kan bli fruktanvärt jobbigt.
Och nu när Jasper har börjat ockupera lägenheten lika mycket som jag, så hoppas -troligen båda två- att den andra ska ha diskat/städat när man kommer hem från pg. Men nu har varken jag eller han gjort detta på några dagar. Vilket resuterar att min soffa blivit en ny garderob och platsen som finns i köket  ett diskberg.

Typ såhär.

 

..och eftersom allting egentligen är mitt (förutom hans kläder) så är det ju faktiskt min uppgift att få skiten på rätt plats.
Så idag -efter en hård jobbardag- pallade jag inte att det skulle se ut sådär, så jag slängde på min mtv-musik och stor röjjde i lägenheten.
Men det blev fint tillslut iaf :)

 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Pommesfettet har klistrats fast på min kropp.
P to the uss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0