schteekens dag

Förut när jag var på väg ut till Saltholmen för lite stek, blidades det moln på himlen och jag blev skitsur.... orka va där ute och i molnlighet lix.
Så jag hoppade av vid Mariaplan och gick till barnpoolen som -helt random- finns där. Molnen försvann snart och solen var högt på himmlen.
Sov en stund, läste Å andra sidan i poolen och drack icetea på filten.
Härliga tider med andra ord!

Klockan 3 åkte jag in till stan o mötte upp Marie & Karin. Vi satte oss på Cappuccino och käkade räksallad, mums på det. Sen kom Petra förbi i en timma innan jobbet, Jannika kom också, och sedan AC. Där satt vi tills klockan 6, och nu är mina axlar fett sönderstekta eftersom jag satt med ryggen mot solen hela tiden.
Men som sagt, härliga tider!
P
to the uss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0