probs

Idag fikade jag med min favoritEricat, gildare som hon är gick hon på semester idag. Jag var lite avis på henne när jag tänkte på mitt härliga julischema, men ångrade mig faktiskt ganska så snart och insåg att jag älskar att vara på jobbet med alla goa gubbar :D

Just nu ligger jag i soffan o försöker koppla bort alla bigmac & cheeseburgare som snurrar i mitt huvud. Inte så lätt.
Det är nämligen sjukt svårt att gå direkt från jobbet hem till sängen för att sova. Det går inte alls. Någon slags spärr typ.
Mongobongo.



Jag har ont i magen. Det är något sär med mig, vet inte vad... men något. En stor svart klump som inte försvinner. cp.
Behöver komma hem till Kristinehamn o träffa barna, Trajja, mamma & pappa. Saknar dom så in i bomben! För länge sen man var hemma nu. 6 veckor utan ett Kristinehamnsbesök är mer än mycket. Men nästa helg åker jag igen:)


Trajja & Chess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0