Piggis

Så fort solen kommer fram på morgonkvisten blir jag så glad & pigg. Inte ens att jag tagit fel på tvättdagen spelar någon större roll denna soliga morgon:) istället diskade jag mitt berg av disk, mycket behövligt!

Inatt har jag inte fått spec mycket sömn, eller ja.. innan Jasper kom hem från krogen var det chill. Sov ändå till 4 ungefär, sen var det näst intill helt omöjligt eftersom jag väcktes och blev superpigg (som jag alltid blir när jag vaknar), sen låg han på rygg och var täppt i näsan = han snarkade som en galning. Vilket ledde till att jag inte somnade. Fick även världens roligaste komplimang av fyllot; "du är verkligen världens gulligaste när du sover." Haha, alltid något iaf:P

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att solen ska täcka hela balkongen så jag kan gå ut o lägga mig, wie!
Här ska schtekas!

K to the ram


Kommentarer
Postat av: Lorenny

Grattis till din nya kärlek!Kul! Kram

2008-07-03 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0