Petra, min hjärtevän.

Efter en ortoligt tröttsam dag på jobbet idag, 9-18, gick jag hem med seeega steg. Oerhört trött efter 21-03 passet natten innan, som nästa intill tog kål på mig när alarmet ringde kl. 8.00

Hemma la jag mig med datorn i knät och chillade innan jag skulle hänga med Petri, som vi sagt tidigare. (vilket jag då ångrade lite faktiskt. Haha.) Hon tvingade mig till att sova innan vi skulle träffas, och sagt o gjort slocknade ögonen innan jag hann lägga mig ner.
En timma senare ringde hon o sa att hon var påväg till mig. Trött som ett as mösade jag mig upp ur sängen o vips var jag piggis.
Vi chillade lite på balkongen innan vi traskade ner till Halta Lotta o drack cider o hade det trevligt.
Efter det åkte vi in till stan o satte oss på Condecos uteservering, samt lyssnade på Bruuuce.


Hon är den bästaste bästa människan som går i ett par skor :)



Nu ska jag sova, ska upp o jobba imorgon, ska köra sista helgdagen på 4 helger i rad nu. Ska bli så himla gott med en hel ledig helg till veckan.
Natiis

Kommentarer
Postat av: i & m

Får man fråga vad du jobbar med ? ;)

2008-07-06 @ 12:50:59
URL: http://ifmn.blogg.se/
Postat av: Mysan

lediga helger är heliga!

2008-07-06 @ 14:19:10
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0