Oroligast

Min mamma tjatar jämt på mig att jag har världens fetaste resfeber och att jag bör lära mig slappna av när jag sover. Detta pga att jag aldrig sover riktigt bra då det händer något spec dagen efter, och när jag väl somnat varknar jag flera timmar innan klockan ringer utav att jag är så orolig.
Idag vaknade jag vid 6 eftersom jag har en väldig stressig och ett väl tidsplanerat schema framför mig idag och de 5 närmaste dagarna.. :/

Idag: tvättid 8-12. Jobb 11-19.30. Åka till Jaspers landsställe på Rörö kl 19.55
Imorgon: åka in till Gbg 16.15, åka tåg till Kristinehamn 18.35
Fredag: 9.00 köra bil upp till Dalarna, begarvning 14.00
Lördag: 9.00 köra bil tillbaka till Kristinehamn. 14.05 tåg till Göteborg
Söndag: 16.00 flyg från Säve till Marseille, Frankrike.

tajt

Så det blir nog blogguppehåll tills på söndag, hoppas ni alla klarar er utan mig o läsandet om mitt väligt spännande liv.
P to the uss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0