oldies

Jag fick tråkigt och gick igenom hela min asgamla bilddagboken.se
Skoj!
Här har ni lite pics :)

  
1. underbaraArvika -04. Thor, Ida, Tommy, tröttis-marie & en däckad jag
2. Petra & jag i Sälen -04
 
1. Myskväll hos Linus -03. Petra, jag, elina, amanda, matte, Stefan, en hög..?
2. Fest i Kristinehamn -05. Marie, Matilda, jag, Linus, någon, Sändrä.
 
1. Inflyttningsfest hos Mäddä -07.
2. Hejdå-fest av Marie & Karin -06. Marie E, Marie, jag, Kärin & josse.
 
1. Trysil -06.
2. Nyår 03-04. Vildaste kvällen ever...?
 
1. Studenten -06
2. Nyår 04-05. Muckan, jag, Annika, marie & Petra
 
1. Arena uteservering i Karlstad -07
2. Haha, Petra. Den ökända Dunk-festen -03
 
1. Petra, jag & Marie. Fest i Lysekil -06
2. En av måååånga thegang kvällar. Bestod av: Elina, Petra, Linus, Rikard, Robin, jag & jocke. -04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0