Lördagskvällen

Planen var ju att gå på hemmafest hos Tilda i Kungsbacka i lördags. Jag var peppad till max och tyckte det skulle bli supernice eftersom halva jobbstyrkan var på.
Men det var ju att dra för hackor...
När vi kom till mötesplatsen visade det sig att alla förutom jag Jasper och Rebin hade bangat. Sjukt tråkigt att dra ut till Kungsbacka då faktiskt. Så vi bangade också det, jälva tråkiga jag vet.
Kosan styrde till mig och efter lite tjat kom även Erica med efter hennes jobbpass. Vi spelade Neger Och President o jag drack goda Xider.
När Erica kom var hon 5cider efter mig, och eftersom jag ville att hon skulle bli på kalasmood så drack jag i takt med henne (som om jag inte fattade att jag redan druckigt 5st innan).
Jaja, fyllan var ett faktum o vi åkte till Bam Bam för att skakade lite rumpa och vi hade alla väldigt roligt. Efter en stund där kom alla cidrar ifatt mig och stackars Jasper fick nästan bära mig hem. 14is I know.

Dagen efteråt var en sån där dag man skulle kunna stryka från almenackan. En sån där dag som jag hade i Karlstad efter varje utgång. En sån där dag då man har den ökända Sannabakfyllan. 
Toalettbesöken avlöste varann och jag la mig t.o.m på golvet inne i rummet för jag ändå snart skulle vara tvngen att spy igen. Det var hemskt!
Klockan 4 fick Jasper liv i mig och vi tog en promenix. Glass och pizza blev dagens matintag. och gårdagens chips & Coca Cola såklart.

Fettet flödade med andra ord.


Nu väntar en fyhelvetesjobbvecka.
Mån: 16-01
Tis: 15-22 (glidar'n)
Ons: 12-22
Tors: ledig
Fre: 13-22
Lör: 9-18
Sön: 10-19
Gothia Cup in my heart 4-evah. Men jag gillar det, jag vill ha mer.

Kommande tid kommer att vara lite händelserik :)
25-27 juni: 90års kalas i Krhamn. Även en partyhelg där så grillfest hos far råder.
3-6 aug: France
7-?: Kristinehamn
?-17 aug: äventyr med Limpthepimp
(Någongång här kommer troligtvis en jobbig resa till Dalarna att ske. Min gammelmorfar Reinhold är nära ett sista hejdå)
Men inte tänka på det innan det sker :(

Nu ska jag till sängen igen, vaknade till o kände mig piggis förut. Men nu börjar ögonen att blinka väldigt mycket.
God to the nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0