Helgen i bilder, med min megasuper kamera.

 
Stort missnöje mot SJ, 6 timmar hem tog resan som brukar ta 3.

 
Rosé och trevligt sällis av Amis & far fick jag hemma:)


Dagen efter åkte jag & Laya ut o badade i skärgårnden,
cykla med cykelkärra en 29gradig dag var svettigt..



90års kalas -helgens huvudattraktion- Ulla & Lennart hade stryt upp riktigt bra!

Grillfest hos pappa på kvällen
  

 
Mina älskade brudar var med :D Marren & Jossekosse
Josse berättade om hennes bästa -pinsammaste enligt mig- raggningsreplik hon körde häromdagen på gymmet:
hon ska typ fixa att gå ner i spagat inom en snar tid, så frågade hon den snygga mannen på gymmet: hur långt kvar är det ner" där hon försökte komma ända ner med skinkorna, för att hon ska "kunna få" svaret av honom. Så jälva rolig
(hon är bäst, älskar dig brud!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0