cpjag

Idag var jag på sjukan igen. Så kan det gå.. Suck
Då jag satt där i kön (en timma om dagen har de drop-in för akutärenden, man vet alltså inte vilken plats man har i kön) blev jag mer o mer arg för alla gamlingar (som anmält sig senare än mig) fick gå före MIG i kön.
Jag tänkte elaka tankar. Väldigt elakta dessutom. Typ som: "Varför ska den där till sjukhuset? Han ska ju ändå dö snart" och "den där tanten ser inte så sjuk ut, låt mig som lider gå före".
Sån är jag..
Så kom jag tänka på min farmor, som faktiskt börjar bli en av de där gamlingarna. Samvetet tog över och jag skämdes nästan över mina tankar.
well, som sagt, sån är jag.
Fick iaf pencillin, och kommer vara bättre redan imorgon. Det har varit fett kämpigt på jobbet, men what to do. Suck:/



På fredag kommer min älsklingspappa till götet, de ska på Springsteen. Hoppas jag hinner träffa honom! Jälvajobb. Haha. (jag kommer aldrig sluta klaga på saker (framför allt jobbet), även om jag är fett tacksam att jag har en fast heltidsanställning)
Ska ju jobba lite natt på fredagen, 9-18 på lördag och 10-19 på söndag, därav svårigheten att träffa farsgubben. Men det bör hinnas med. Hoppas!

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det sängen.
K to the ram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0