Äntligen hemma

Igår kom jag äntligen hem till Göteborg, Jasper mötte upp mig och vi drog till hans mor för att lämna mina saker; schteek i slottsskogen väntade. Innan dess käkade vi grekiskt :) mums men mätt blev jag då inte.

Ikväll kommer det många bilder från helgen, har nämligen köpt en kamera:D så nu slipper ni mina ooootroligt bästiga kort jag tar med min 1,3 pixel kamera på mobilen.



På söndag drar vi till Frankrike!! Längtar sååå, men innan dess: resa till Dalarna för begravning:/ drar hela hemresan från Furudal till Göteborg på samma dag. hoppas inte värmen kommer vara lika som den varit på senaste för om så kommer det bli galet tufft, köra bil från dalarna till krhamn o sen tåg -med byten- till Gbg. Men det är det värt.

Idag blir det jobb (3 pass kvar innan semester!)
Mån: 12-22
Tis: 15-22
ons: 11-20
Sen är det 2½ lediga veckor. Behövligt!!!

Men kort ikväll då gott folk. P to the uss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0