sovmorgon i kristinehamn

Är hos pappsen nu, ska käka lite mat o sen bär det av till Karlstad :D Ska till Nöjesfabriken med linda, kommer bli himla roligt.... kom nyss på att jag glömt att tagit med mig något att ha på mig, så jag hoppas verkligen att Linda bjussar på att låna ut något.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, skjutsat pappa till jobbet i karlskoga o sen varit hos favoriterna Laya och Lave <3
Imorgon blir det kalas hemma hos mamma. jag fyller den Viktiga åldern 21 om några dagar. Av pappa kommer jag att få att han o Amis kommer ner o hjäölper mig få upp lite saker i lägenheten, o av mamma får jag inget, än så länge iaf, för jag kommer inte på va jag vill ha o när hon köper något blir jag alltid missnöjd (jag är en sån där som inte kan hålla mitt missnöje inom mig o det syns direkt när jag inte vill ha det jag får, pinsamt)

Jaja, mat nu. MAT, inte hb, utan mat. Mos o kött. Mums:)

Hejhopp!!


Kommentarer
Postat av: limp

min garderob är din garderob!

2008-01-26 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0