sola' i Karlsta'

image199

Bland det bästa jag vet; ta en prommis med Trajja.


Lyssna på detta! Jag hade ingen sannabakfylla i söndags! Och jag har troligen kommit på vad jag ska göra för att fortsätta att inte få det; att kräkas innan jag somnar (Y)
Jag gjorde detta för att se om det skulle bli en bra dagenefter... och det lyckades faktiskt förjälva bra! Dock inte helt utan komplikationer, men allt annat än den ökända sannabakfyllan är välkommet.
Och nu till anledningen att jag skriver denna AS långa bildtext till den LILLA bilden;jag var överlyckligt över att se en blå himmel o solen, på en dag med kanske inte det bästa tillstånde, som inte hittat till Göteborg på säkert 2-3veckor.

Hejhoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0