ska nog dygna

Dygna.... ett ord man använde i 5an... men iaf.
Jag har ju faktiskt en hel vecka att ta igen på datorn!!
Första jag gjorde var att kolla allas bloggar, vilken nerd har inte fått för sig att skaffa lösenord på sin, om inte Linda14isNilsson. SKICKA lösenet till mig med engång!
Det andra jag gjorde (som jag faktiskt skäms lite över eftersom det bör vara på första plats) var att kolla om sista avsnitten av Greys var uppe. Men icke.   :(

I helgen bär det som sagt av till Värmland :) Ska till limpen på lördag! Saknar våra äventyr vi hade för oss på haga!
Så ska jag nog åka ut till bergvik o kolla skopunkten, o se om det är några välbekanta på donken :)

Kommentarer
Postat av: limp

hehe skriver inte längre så det är inget å ha!
men längtar tills på lördag hörru!!!!! =)

2008-01-24 @ 10:45:57
Postat av: me

vadå skriver inte längre!? är du sjuk eller något?

2008-01-24 @ 21:57:47
Postat av: Anonym

haha ja sjuk i huvet möjligtvis... ;P

2008-01-25 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0