otacksam fitta

Att åka bil från värmland till gbg med ett ex är ingenting att rekomendera.
Det var verkligen super snällt av honom att jag fick åka med ner utan att betala någon bensin. Men det tog verkligen på psyket att sitta där i de tre timmarna. Grabben va helt vild o lyssnade på as hög musik bara för jag inte "kunde" säga till honom att sänka (som jag var expert på när vi åkte bil förr i tiden, o såklart valde han skitmusik som han ännu mer vet att jag hatar)..
Men tack iaf om du läser detta Johan.



Mange Schmidts musik är verkligen något att rekomendera! Helt grym!

image198




Imorgon är det kurs på jobbet... varje dag sens jag fick förberedelsehäftet av ac (två veckor sen) har jag tänkt ta hem det, för att få det gjort. WEELL! har det hänt? - icke.
Så den ligger kvar på jobbet, o jag ska jobba 3-21 idag, har alltså en sömnlös natt framför mig, men det kommer nog gå bra. (är ju van att inte sova numera)

HEJHOPP


Kommentarer
Postat av: Marie

sanna, va tänkte du på ?! hehe

2008-01-28 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0