ledig dag = spendera pengar dag

Idag har gjort av med ett par tusen på kläder o skor... mycket pengar... men det var det fan värt :D



På onsdag ska jag till doktorn.... fucking IGEN! Hoppas de hittar något fel på mig så jag slipper att åka in akut mer...
Detta blir den 4de gången sens början av december... jag är där så otfa att sist jag var på labbet säger sköterskan, som tidigare jobbat då jag varit där; "va inte du här för inte så länge sen...?"
Jo, mycket riktigt... jag börjar att bli stammis på vårdcentralen..
och i förra veckan va jag tvungen att gå till vårdoteket dagen efter akuten, ( vårdotek är en AS bra sak som de har här i gbg; det sitter en sjuksköterska i ett litet rum på apoteket o gör enkla undersökningar... typ om man har ont men inte tillräckligt för att orka möka sig till sjukhuset)... där va jag iaf för jag trodde jag fått en sticka under foten som aldrig försvann, vilket innebar att jag knappt kunde ta mig framåt eftersom jag inte kunde stå på fotfan.
Efter måååånga om och men kom sjuksköterskan fram till att det är en fet uppsvullen blåsa jag hade där.. och fick HÖR OCH HÄPNAT antibiotikakräm.... (antibiotika som jag redan käkar, men varför inte trycka i sig lite mer är man ändå är i farten?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0