jag ger snart upp

Idag ringde "min" bostadsrättsföring o påstod att de inte har papper på att de godkänt mig som hyresgäst.
Så i nuläget kan man säga att jag "köpt" en lägenhet som jag inte ens har tillstånd att bo i... Så om de nu av någon anledning hittar något som säger att jag inte är lämplig att bo här har jag INGA pengar eller INGET av värde att betala tillbaka mitt lån på. Eftersom jag inte "äger" denna lägenhet tydligen.
Anledningen till detta upptåg är för mäklaren sa till mig att jag fått tillstånd av dem och hade inte den minsta tanke på att få ett papper på det.

ORKAR INTE!!! :(

Kommentarer
Postat av: Acka Dacka

Det ordnar sig.. *lovar*

2008-01-15 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0