Im back

Anledningn till att bloggen varit nere en, för, lång tid är pga att jag, mitt jälva mähä, inte betalde en räkning till comhem så de stängde av skiten för mig.
Men som min far nu skulle ha sagt, Im back on track!

vad har hänt under denna långa tid?
- jag har köpt en as grym Ipod med 30gb
- Nyår - hade inga större förväntningarna vilket gjorde det hela till en hyffsad trevlig kväll.
- Fick sluta tidigare på jobbet en dag och gjorde då en Ikea-vistelse.

Sen har jag bara gjort..... INGENTING! - Ska aldrig mer göra en comhem räkning obetald.

Idag kommer far till gbg:D Han ska skjutsa mig till Maxi så jag kan storhandla. Sen är Petri här också:D


HejHOPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0