herre min get va färsking!

Dagens färsking;
Sanna, mig själv, Nordström.

Rutinerade skifare på jobbet stänger vanligtvis resturangen på en timma. WEEEELL säger jag åt det.... En annan va därifrån efter nästa exakt 2 timmar... OCH efter kanske 6st samtal till min kära chef.
Efter att jag lämnat nycklarna och gett över stägnigen av systemet till chifen ringer tanten o säger: Ellinor är inte utstämpad så jag kan inte stänga systemet.
jahapp, bara att gå tillbaka heela vägen för att göra en sån simpel grej kändes jälvligt motbjudande.
Men whatevah..



Jag har ett i-landsproblem jag måste lösa inom nästa dygn; ska jag köpa en jacka som finns på MQ-rean nedsatt från 2500:- till 2000 !?!
Det är nog den finaste jag sett... men så har jag en jääääävligt dyr o fin lägenhet som kostar en aningens mycket också:/ what to doo!?



(blev en jälva massa stäck här nu...)

Idag fick jag reda på att min storsyster & Helge kommer till mig på söndag!!! Så himla roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0