Herre mig get !

Anledningen till att jag har inte skivit på aaaaaaaaaaaas länfge är för att jag inte har någon dator hemma, den har gått sönder... det är vääääldigt tråkigt, men på fredag ska jag hem till pappa i värmland o vi får se om han får igång den då.. om inte stannar jag kvar där tills den blir fixad :P

Lite update sens sist jag skrev, då jag förövrigt mådde apdåligt och hade ingen livslust. Men nu är jag gamla vanliga Sanna igen :D

Inatt var det sprängdåd o rån o grejjer i gbg. Alla spårvagnar som drabbades körde såklart förbi Redbergsplatsen, så det blev till att åka buss. (det är roligt när det händer lite action i stan faktiskt! till skillnad från krhamn, där det typ står på första sidorna KATT RÄDDADES AV BRANDKÅREN FRÅN HÖGT TRÄD)
Igår var jag på hockey :D modo - Frölunda. Riktigt skoj och målrik match :D 8-2 till hemmalaget
i helgen jobbade jag, o jobbade lite till... o lite till. Men what the heck, jag är ju ledig hela helgen :D

Nu ska jag dra mig hemåt.. får se om avspärrningarna i stan har upphört (man blir ju lätt insolerad från världen på lilla pg) man vet inte ens om det regnar eller om solen skiner.

HEJHOPP!!


Kommentarer
Postat av: pappa

I så fall fixar jag en ny dator direkt!!

2008-01-24 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0