Hatthylla

Imorgon kommer Elina & Petra hit :D så sjukt skoj!
Så blir det partaj på kvällen hemma hos mig med mina vänner från gbg. det är bra att det kommer hit lite folk, annars skulle jag inte så mycket saker gjorda. Min hatthyllan hade fortfarande varit på golvet istället för på väggen som den är nu. Och disken hade troligtvis inte varit i skåpen rena o fina som de också är nu :)

Nu blir det en dusch o sen Greys Anatomy, som haft jullov i usa ett tag, men nu är det senaste avsnittet på min dator hemma :D

Hejhoooopp


Kommentarer
Postat av: pappa

hur har det gått med spackling och målning som du skulle fixa dan efter jag var där o kollade????

2008-01-14 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0