här ska gymmas och bastas!

Min bostadsrättsförening har renoverat en källarlokal i grannhuset och satt in nya gym-prylar!
Värsta workout'en ska jag nu börja med..... (kommer nog att gå dit en gång om jag känner mig själv rätt, men inställningen är ju rätt :P )

Det var det positiva, nu till det negativa med föreningen....
De har inte skickat någon anmälningsblankett på att jag bor här, så jag får heller inga hyra-avier. Bra jobbat!
Skulle ju va en fördel om jag slapp dom helt, men de kommer ju komma på samma månad sen.. grrr

Och nu till en till negativsak....
JAG HAR TAPPAT BORT MINA NYKLAR TILL TVÄTTSTUGAN.... inte okej. Var 100%, då menar jag verkligen bombsäker, på att dom låg där reservnyklarna ligger... men icke sa nicke.
Så nu vet jag inte hur jag ska göra riktigt. För jag har letat igenom hela lägenheten...
(eller jag har inte tappat dom till tvättstugans nykelhål, dom som är borta går till min "boknings-markör" till vilken tid jag ska tvätta) Bokade den 9de kl 8-11 sist... så nu får jag väl tvätta VARJE 9de i månaden den tiden
Starkt jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0