Flippen

okej, för första gången i mitt liv har jag varit i 14iss bråk!
Så här gick det hela till..
Jag stod o väntade på Hampus som var segast i Sverige på att byta om, höll samtidigt i 7rör med muggar till g16... så kommer det ett gäng brudar på 15bast med Angeredsattityd fast de var allihop svennar (försökte också att bryta på blattevsenska... men det gick inte heller hela vägen hem...)
Ja, så kommer "the leader of the gang" fram till mig o såhär gick samtalet:

"Eeeh! får jag ett sånt här rör eller?"
"ehm, nej varför skulle du?"
"Nej jag är törstig fattaru väl"
(kompisarna bakom som inte vågar säga något fnissar)
"drick vatten istället för muggar då...?"
"Eh vafan! jag pissar på dig"
"sluta va så fjortiss snälla du"
"Vafan kallar du mig fjortiss eller?"
(kollar mest på henne o skakar skrattandes på huvudet)
"du är bara en fet jälva blondin hora"

(hon vänder om o går)

"ja detsamma.."
en kompis yttrar sig...
"kallaru henne hora elle!?"
"weeeeeell.... kallaru henne hora elle" (härmar henne med hennes angereds-svenska)

(hon kommer tillbaka o sparkar på mitt ben)

"men.... aj" (som om jag nääääästan får ont och små-ler)

"MEN JÄVLA HORA!!!!"

så buttar hon in mig i hallen till hissarna och stänger igen dörren, spottar på den och skriker:
"Jag knullar din mamma fattaru elle"
"varsegoo" svarar jag o skrattar
Då fick hon damp o försöker att rycka upp dörren som har låst sig själv...
...och efter ett tag drar gänget, som jag skulle vilja ge min själ till, iväg.

Angeredsbrudar i mitt hjärta 4-EVAH fattar dy


Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad ska du göra i helgen? :)

2008-01-04 @ 22:07:18
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: linnéa

haha, go Sanna!

2008-01-06 @ 10:38:21
Postat av: johanna

go girl, ja älskar också såna brudar, visst e dom charmiga. haha va rolig du e sanna=)

2008-01-06 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0