Elina o Petri

I lördags efteriddag kom Petra och Elina hit till Göteborg. Så jääävla kul o träffa elina igen efter 7 månader. (det var ju självklart as kul att träffa Petra också men henne träffar jag ju trots allt någon gång i månaden.

När jag slutat åkte vi hem till mig o softade en stund innan vi tog fram alkoholen. Sen var det party hemma hos mig med många av PGarna och några mer. Väldigt trevligt!!
Sen åkte vi in till stan där vi till slut bara blev 5 kvar, då drog vi in till Key Bar eftersom Hampus jämt kommer in gratis där.
Stället där var typ för..... 18åringar som hade skjortor, backslick och de flesta trodde att de hade way too much pengar.
Jaja, meningen var att vi skulle till Park Lane efteråt men vi blev väldigt trötta framåt 3 tiden o tog då en taxi hem. Petri gick till sin man som hon är betuttad i och jag o Elina satt o drack vatten o snackade skit fram till 5.
Lyckad kväll :)

Dagen efter är inte så mycket att prata om..... :/ som vanligt hade jag den ökända Sannabakfyllan.

      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ökända sanna baksmällan var verkligen helt vild! Värre än vad jag hade kunnat trott. stackars sannis

2008-01-15 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0