Datorn fungerar

Idag fick jag nog världens mest stötande mms av min kära vän Karin, som befinner sig i Alperna.
Det var en bild på henne o Jasper sittandes med halvt uppdruckna ölgals, o det var snö o sol i bakgrunden.
Som text stod det: Ha det så kul på jobbet.
(där stod jag i stekoset o luktade apa på donkan)
skickade tillbaka en bild på en bricka cheeseburgare och skrev: Detta väntar på er när ni kommer hem.
(fyndigt)

Ja, min dator har iaf varit ett mysterium. Den har inte fungerat på en vecka, jag som har noll koll på tenik köpte direkt en tågbiljett till krhamn där min datatekniker till far bor.
Gissa va det endaste man behövde göra var? -Ta ut batteriet, blåsa lite in i datorn o sen ta in laddarn.
Varför har du inte lärt mig mer pappa?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0