VARFÖR?!

Måste bara säga att jag är en sån grymt jälva avundsjuk människa!!
Det är inte många jag kan vara glad åt faktiskt (det är typ bara Petra, Karin o marren), kom på det igår när det var någon randomgrabb som skulle åka till något paradis någonstans i några månader.
JAG VILL OCKSÅ RESA BORT! om det bara skulle vara till typ Mellerud eller nått...(okej jag har lite högre krav än så...)
Jag har inte åkt snowboard på as länge o sist jag var utomlands va jag i Spanien. Detta var typ 6 långa år sen. eller nej, jag var i norge för 5 år sen. Va i Trysil o skulle åka snowboard i 5 dagar. men blev as sjuk efter en halv dag i backen o spenderade resten av veckan i sängen

image209

JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!


min farmor har ALLTID minst en resa beställd, snart ska hon till Venedig med mina kusiner t.e.x.
Hon o farfar är på hawaii typ var tredje år där imellan hinner de minst 4 utomlandsresor... ska också bli en sån tant som alltid reser o gör bra saker.
 Om jag nu får mig någon vettig ubiildning o vettigt liv....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0