UNDERBARA DAG!

Idag har varit den bästa dagen på länge!!

Vid kl tio kom Johanna med bilen o hämtade upp mig för att göra en dag i Bäckebols köpcentrum (framför allt Ikea)..
Köpte en hel lunch tallrik med pasta och (stavar som det "låter") rattatoj + två kaffe på maten för ynka 35:- !!! Helt mongo billigt!
Efter lunchen och övervåningen gick vi ner en våning och fick där ta vår kundvagn. Lade våra jackor och tillhörigheter i den, och efter en stund på lakan-avdelningen inser vi att VAGNEN ÄR BORTA! vi sprang runt på avdelningen och gick tillbaka flera andra avdelningar för att leta efter den. men nej - ingen vagn.
Jag springer fram några avdelningar från lakanen och finner vår vagn där!
Då har någon tagit den i tron om att det varit deras. Komiskt

Till slut, efter as många om och men, köpte jag inget av det jag skulle köpt.... bra där!
Men nästa gång jag har tillgång till bil ska jag åka o köpa detta (johannas morfars bil var LITEN)


image245
Liten bil med mycket packning efter dagens slut
(detta är efter första lasset från ikeabesöket
)

Efter detta åkte vi till Hemköp och, i mina ögon, storhandlade (för nån annan är dessa varor att: "handla".. )
jaja, efter det åkte vi vidare till Överskottsbolaget. (as bra affär!!) köpte massor av billigt Wella och Barnängen shampoo för 10:- st och Unkel Bens kyckling sås för 10:- (!!!) kostar typ 25:- på ica.

Sedan åkte vi hem till mig o lämnade alla mina kassar och sedan hem till Johanna för att montera upp hennes tv-bord hon köpt. Blev jätte bra!
Efter efterlyst åkte jag hem, och hade som vanligt as otur med bussarna.. men hem kom jag tillslut iaf:)

Imorgon kommer Petra! Wiihoo :)

HEJHOPPSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0