trött

Förhoppningvis kommer jag att somna inatt.  Natten mellan lördag & söndag sov jag typ inte alls... Eller jag sov men både jag o Linda kom fram till att vi aldrig sovit djupt under morgonen (då vi sov)
o natten till idag sov jag inte alls...
 1. Jag har resfeber så det står härliga till... - Så fort jag ska någonstans så kan jag Aldrig sova, min mor är väldigt bra på att alltid kommentera detta så jag själv alltid blir påminnd om det kvällen innan.
 2. Trajja låg brevid mig på golvet i hennes hundsäng.. och hon knövlade o knövlade.
 3. Har svårt att sova på obekväma saker. SPECIELLT en liten 80cm lång och 1cm tjock madrass liggandes på golvet.
 4. Vaknade  ur min "sömn" kl kvart i 5 och trodde jag försovit mig till tåget (som gick 6.27) sen va det TVn som gällde.

Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0