Tomorrow is the shit!

Utgång för hela slanten. Är laddad till max! Fråga mig inte hur jag ska orka med det bara, det känns som en annan femma.
Och angående kommentarerna två inlägg neråt så är svaret "nää". Där fick ni det svaret;P



Träffade Karin och hennes nya man idag! En hygglo man med skånsk dialekt.. allt var perfafekten tills de ställde sig o pussades mitt i vårt samtal (sånt är det särigaste jag veet) 
Nu tänker nu säkert "ja, men bara för du är en ensam & tråkig singel" men där har ni fel! När jag var tillsammans med Johan så hände det INTE ofta att folk såg oss "gulligulla"
Nej usch! Håll ert snuskart för er själva.
(inte just till Karin och skåningen riktat, alla kan ta åt sig som vet med sig att detta sker hos dem, så blir världen lite trevligare)

Hejhoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0