Tito två års fängelse!

Underbart!



Idag har jag fått hem min cykel till Lunden :) Tog exakt lika lång tid att åka spårvagn som att cykla, så hedan efter blir det att cykla.



Min cykel har faktiskt en rolig historia bakom sig, som jag härmed ska dela med mig av.
När jag bodde i Karlstad hade jag nästan ångest varje lördag- och söndagmorgon, av olika anledningar... :P så var det...
Så en morgon vaknade jag och fick panik, antagligen bara av ren vana:P tittar runt omkring i rummet för o se om jag har något att ha ångest över. Men till min förvåning står det en cykel mittemot sängen.. (en sån ovan fast en svart) och jag blir genast VÄLDIGT glad o kom på att jag hittat denna fina olåsta cykel på torget i kd samma natt.
Så denna morgon blev istället väldigt bra istället för ångestladdad. Sen dess har vi varit oskiljdbara

Kommentarer
Postat av: limp

hahaha
kom hit å sno en till åt mej!

2008-02-12 @ 21:26:29
Postat av: me

OBS! Jag snodde den inte. Den stod bara där o väntade på mig olåst, o du om någon vet det;)

2008-02-12 @ 21:38:36
Postat av: Elina

Släpade du in den i lägenheten?? :O

2008-02-13 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0