The day

Andra brukar väl softa o mest göra ingenting när de är lediga. För mig är det helt tvärtom!
Jag är jämt så stressad så jag håller på att avlida varje lediga dag. Hur många vaknar halv 8 på sin ledig dag för de är stressade att de ska hinna med allt som man inte gör en jobbardag?

08.00-10.30 - Tvätta
10.30-15.00 - Gå in till jobbet  o göra många dagars HACCP (eftersom jag är så jälva slarvig o glömsk finns det rätt så många dagar att ta igen där). 
Sen ska jag hitta mig en klänning/väska/skor till kvällen. (Egentligen har jag inte råd, men lever man som mig så tar man sig råd för de viktiga sakerna i livet - de ovannämnda.)
16.00-18.00 - Käk, diska & göra mig iordning.
 (Här någonstans skulle jag ha varit hos Pernilla o göra tårta o stuff inför kvällen, men det hinns fan inte med)
19.00 - Michaela har 20års fest.
(Den STORA frågan är om det blir välkomstdrink eller välkomstshot. Hon har haft ett stort dilema inför detta val hela veckan)

Sen hoppas jag att jag inte ska bli allt för sannabakfull imorgon. We'll see, we'll see!
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0