Sista dagen nu.

Jag har bestämt mig för att vara inne på den sista dagen av min "sjukdom". Pallar inte att ligga hemma mer nu.
Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men jag tog en 12-16 tid för att tvinga ut mig själv.

Såhär ser veckan ut:

Måndag: Jobb; 12-16, sen ska jag ta igen lite shopping och försöka fika med någon frivillig.
Tisdag: Jobb; 12-18 (what the fuck har jag för tider??) Gå till centralen o köpa mig biljetter till Värmland
Onsdag: jobb; 6.20-15 (äntligen börjar det ta sig) Blir jag moster för tredje gången :D,
middag och fest med heltidarna samt chefen (+ två randoms till) Vi, McD Postgatan, kom trea i kaffetävlingen som hela Sveriges donkanar deltog i för ett par månader sen. Vann några tusen och nu ska de ätas och drickas upp :D
Torsdag; jobba 12-21
Fredag; jobba 12-22
Lördag; Färd till Värmland, fest i Karlstad på kvällen antagligen
Söndag; hälsa på den nyfödde lillknodden :D och sen bär det av hem till göteborg igen.



Nu när jag inte jobbat på tre dagar ser jag att mina händer är näst intill sårfria. De ser ut som händer med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0