rubrik

Idag hände något galet!
Var på stan med Pullan förut, så ringde hennes mobil och jag märkte direkt att det var något allvarligt. Lät henne prata klart och kollade lite på kläder medan hon pratade.
Så kommer hon o ser helt förstörd ut... o säger att hennes visa-kort har blivit skimmat, ochgrät en skvätt.
Så är det typ någon liga i världen som kommit över hennes kontonr. Hon blev bestulen på många tusen... dessa pengar hade tagits ut i Sydafrika(!?) 
Men detta skulle banken betala tillbaka till henne, som tur var.
 Sånt här händer inte en själv!



Löning idag, med andra ord; den bästa dagen på månaden.
Måste nog skaffa mig något viktigare att leva för.. för just nu är pengar och dess värde det enda som gör mig riktigt glad.
En guldfisk kanske? Eller en vandrandepinne?
Det blir ju lite dyrt i längden att alltid behöva köpa sig till lycka menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0